petak, 21. listopada 2016.

Love quotes

Opravdanja nemam, pola godine je dug period. Neću ni obećavati da ću pokušati nadoknaditi to što me nije bilo cijelo ovo vrijeme, kada ni sama nisam sigurna da li će to moje obećanje biti ispunjeno. 

Svoj blog gledam kao hobi; pisanje, koje ovdje niste mogli baš previše upoznati, kao ljubav,
a ovaj poneki post koji sam do sada objavila gledam samo kao
način da izađem iz svoje "sigurne kutije" i pokušam pisati onda i onako
kada znam da čitaju, i koliko ljudi zapravo čita.

Da se ovaj uvod ne bi pretvorio na školsko opravdanje za izostanke, odmah prelazimo 
na samu bit posta. 
Ako nastavite čitati, naslov će vam sam biti jasan.

Uživajte. 














** Sama sam pravila i pisala sve slike i citate koje se nalaze u ovom postu.
** Za više tekstova i citata možete posjetiti moju facebook stranicu (Perje)
** Ako želite više ovakvih postova, pišite u komentare,

Nadam se da vam se dopalo.
Ljubim vas i šaljem puno toplih pozdrava. :) :*

4 komentara:

  1. Jedna djevojka. Jedan momak. Jedna tajna. Milion uspomena. Jos vise nas ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Suvišno je da kažem bilo šta, savršeno kao i uvijek! 😍❤

    OdgovoriIzbriši