nedjelja, 17. travnja 2016.

Blagaj - Heaven on Earth


Dugo me nije bilo, previše dugo. Toliko da sam čak i zaboravila kako 
se prijavljuje na Google račun i toliko dugo da više ne znam kako se piše 
jedan pošten post... Nešto aktivnija sam bila na Facebook stranici, koju možete 
pogledati (ovdje)..
Ali uglavnom, kada sam već tu, da se mi polako bacimo na temu...
Dan je bio predivan, onakav kakav samo u Hercegovini može da bude, i bio bi 
grijeh da nisam otišla negdje, bilo gdje, evo slučajno baš u Blagaj, slučajno baš gdje je trebalo.. 
Dugo sam razmišljala da li da vam pričam o Blagaju, i ako budem, šta. I evo, odlučih samo da
 kažem da je to jedno malo, lijepo mjestašce u srcu Hercegovine 
(dobro, možda i nije u srcu ali ja ga tako vidim), nedaleko od Mostara. 
Tekija, Buna, priroda- savršenstvo.. Slike će reći sve ono što ja nisam, a vi 
očekujte još jedan post o Blagaju, da nadoknadim sve ono što sam danas 
propustila i da vam ispričam sve ono što danas nisam...
Uživajte.. <3

















A sada zatvorite oči i pokušajte se zamisliti ovdje.. Mir, spokoj, tišina, 
priroda.. Šum vode, cvrkut ptica, miris proljeća.. Odlutajte malo i, vjerujte mi, 
zavoljet ćete ga.. Možda ne kao ja, ali vjerujte da hoćete... <3

Čitamo se uskoro <3

Nema komentara:

Objavi komentar