ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

Ponedjeljkom o: Kapege u mom životu

Razmišljajući o svemu što želim da pišem i o svim promjenama koje želim da uvedem na svoj blog  shvatila sam da želim da pišem više tematskih postova, kojih do sada nije bilo, ili su bili veoma rijetki. 


Danas, pišući ovo, i donoseći prvi post takve vrste, odlučih da se vratim na sami početak. Kako i zašto sam ja to počela da pišem, i kako sam se upoznala sa balkanskom blogosferom...

Moja prva ulaznica u ovaj svijet bila je jedna od mojih najboljih prijateljica, također blogerica (čiji blog možete pogledati ovdje). Njen blog je bio prvi koji sam počela čitati, i ona je bila prva koja me je natjerala da i sama počnem pisati. Ne znam kako, i ne znam gdje, ali sam istraživajući cijeli taj svijet pronašla upravo Andrijanin blog. Kapege. Tako misteriozan naziv, inovativan i inspirativan, i lako pamtljiv da budem iskrena, iako ga ja tog prvog puta i nisam uspjela zapamtiti, pa sam nakon par sati bila zatrpana u historiji pretraga na svom google računu tražeći upravo njega, jer sam htjela još. Tija me uvela u ovaj svijet, a Andrijana natjerala da zavolim ovo što radim.



Na njen blog sam dolazila, i još uvijek idem, svaki dan. Na stranu slike, (koje je, znam, nemoguće ostaviti po strani, jer su one zapravo ono što ona jeste), ja sam se njoj vraćala zbog pisane riječi. Zbog načina na koji ona iznosi svoje mišljenje, zbog načina na koji razmislja i umijeća da svoje misli tako, reklo bi se, lagano i elegantno prenese nama koji čitamo. 

Divila sam joj se na inspiraciji. Bilo mi je nezamislivo da se sve te ideje, tekstovi, teme, rađaju samo u jednoj glavi. Raznovrsnost i originalnost je ono što izjednačavam sa njom. 

Sada, kada pišem o nekoj temi, bilo da će to biti objavljeno ovdje ili kada je u pitanju pisanje nečega nevezanog za blog, prva misao mi je "Kako bi Andijana to rekla", "Kako bi ona započela ovaj tekst", "Šta ona, ustvari, uopće misli o tome"...

Na kraju, želim i da joj se zahvalim. Da nije bilo nje, ko zna da li bih uopće ikada započela, zavoljela ili nastavila da radim ovo što radim sada. Želim da joj se zahvalim što je, kao pravi "vesnik proleća", u moj život zaista donijela jedan novi svijet i jedno novo proljeće.


Kao što se možda po naslovu mogli zaključiti, započela sam novu "rubriku" na svom blogu, i izlazit će svakog ponedjeljka. Pokušat ću naravno da ubacim i neki post u toku sedmice, između ovih, čisto da razbijem monotoniju, ali ovaj post ponedjeljkom će sigurno biti redovan.

*Kažite mi u komentarima šta biste to vi voljeli da čitate, o čemu da vam pišem?
*Također, kažite mi kada i kako ste vi odlučili da započnete svoj blog, ko vam je bio najveća inspiracija, najveća podrška i motivacija?

Andrijanin blog možete pronaći ovdje 
Instagram profil ovdje 

Hvala Vam puno na čitanju. Puno poljubaca do sljedećeg puta. 

Broj komentara: 17:

  1. Predivan post, draga. Mene je u blogosferu unela moja dragarica, a ujedno u komšinica. Njoj je nastavnik za zadatak dao da napravi blog, ili u Bloggeru ili u WordPress-u. Ona je proučila oba i više joj se sviđao Blogger. Napravila je blog i rekla mojoj sestri, koja je takođe napravila blog, i moja sestra je rekla meni i ja sam napravila blog. Na početku sam pisala po dva-tri posta dnevno, međutim bili su nekvalitetni. To je bilo pre otprilike 4 godine i taj blog je postojao 1 i po godina. Ja sam tada imala 9 godina. Nisam znala ni gramatički da pišem, ni da podesim izgled i ostalo. Onda sam malo po malo sazrevala, otvorila novi blog sa malo boljim postovima. Zatim još jedan blog prošle godine, pa još jedan u novembru i sada imam sadašnji. Ali ja nisam napredovala zato što sam učila gramatiku. Ne, sada ja ne bih znala da se lepo izrazim kad ne bih čitala blogove. A prvi blog je bio Tijanin, a nažalost je prekinuo sa radom i obrisao većinu postova (što je bila najveća greška koju je Tijana mogla da napravi). Nadam se da će se vratiti. A Andrijanu pratim odavno, međutim i ona je postala neredovna (mislim da nije prekinula sa blogom) ali u skorije vreme ne izbacuje postove. P.S. Imam ja još toliko da kažem, međutim samo ću ti kazati da je ideja za rubriku predivna.

    Moje mišljenje o onlajn kupovini | laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Woow, koliko turbulencija kod tebe :D
      Da, Andrijana nije redovna ali je ja i upotpunosti razumijem. Kada onako mlada osoba na leđima nosi onoliko obaveza koliko ih ona ima, i kada se sa svakom nosi onako uspješno i kada je svakoj maksimano predana, bar nesto mora da trpi, mislim da je ovako najbezbolnije za nju.
      Hvala ti mnogo na komentaru, zaista volim duge i opširne komentare jer se čini da je osoba zaista pročitala ono što si imao da kažeš. <3

      Izbriši
  2. Divan post mila, jako lepo pišeš, slike su prelepe ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post draga! Ja sam počela da pišem blog na nagovor drugarice i nisam nimalo pogrešila! A prvi blog koji sam počela da pratim i koji mi je fdan danas omiljeni blog, jeste baš Andrijanin! Takoše obožavam i njen Instagram, pogotovo storije! 3

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, apsolutnooo. Osoba koja ima najzanimljivije storije i najvedrije i najinspirativnije fotografije :)
      Hvala ti mnogo draga <3

      Izbriši
  4. Zaista predivaan post!Moj blog sam otvorila juče, a prvi post napisala danas. Razmišljala sam o tome da ga otvorim još pre par meseci, ali ipak nisam. Na tu ideju sam došla jer obožavam pisanje, i obožavam čitanje, tako da sam odlučila da započenm svoj blog. Najveća podrška mi je sestra i najbolja drugarica koje me uvek podržavaju, dok mi je motivacija bila ''Sve je moguće ako dovoljno želiš'' a ja zaista želim da pišem! A inspiracije su mi zapravo razne knjige koje sam do sada pročitala i koje sada čitam!

    teen-scorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično za tebe! Baš mi je drago što si odlučila da, kao i mnoge od nas, radiš upravo ono što najviše voliš. Hvala ti mnogo na komentaru. Dobrodošla nam, i punoo sreće ti želim :) <3

      Izbriši
  5. Tačno znam na šta misliš kad pišeš o tome kako je blog Kapege uticao na tebe.
    Srećno sa novom rubrikom! :)

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvo zelim da ti se zahvalim na komentaru i pracenju mog bloga. Uzvratila sam ti sa velikim zadovoljstvom :-)
    Dobro nam dosla u blogosferu! Andrijanu takodje poznajem, fotografisala me je nekoliko puta za blog i zaista je divna osoba, skroz vesela, pozitivna, vredna i kreativna.
    Svoj blog pisem od avgusta 2014. i prvenstveno se bavim modnim temama, ali svakako vazan segment su i putovanja i neke slatke male zivotne stvari kojima ulepsavamo svakodnevnicu.
    Na ideju za blog sam dosla spontano, iz zelje da imam neko svoje malo virtuelno mesto gde mogu da predstavim svoj stil i da inspirisem druge da nije lepo vulgarno i silikonsko, vec otmeno, prirodno i damsko. Nadam se da u tome i uspevam, jer zaista se trudim :-)
    Inspirativni su mi mnogi blogovi i tesko mi je izdvojiti samo jedan. Rado citam Margo and me, Viva Luxury, Glam and glitter i mnoge mnoge druge.

    Veliki pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ivana, hvala ti mnogo na predivnom komentaru, zadovoljstvo je obostrano vjeruj mi.
      I da, naravno da si uspjela u svojoj namjeri, tvoj blog je odličan. Ne pratim, i ne uživam u mnogo fashion blogova, ali tvoj me zaista oduševio.

      Izbriši
  7. Divan post si napisala jer je Andrijana definitivno svima nama inspiracija u blogosferi. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, vjerovatno jeste. Nemoguće je da onako divna osoba kao što je ona nekoga ostavi ravnodušnim.

      Izbriši
  8. Ovo je tako divno!
    Nadam se da će Andrijana ući ovde i pročitati ove divne reči, znam da bi joj srce bilo puno. I sama sam se osećala polaskanom čitajući ove redove, a ne ona kojoj je posvećen ceo post!
    Divno rečeno to za 'vesnika proleća' :)

    Ne znam ko mi je tačno bio inspiracija i zbog koga sam počela ovo. Jednostavno mi je jednog zimskog dana, tik pre raspusta, došla ideja da bi bilo lepo početi blog, i tada sam ga pisala sa drugaricom. Sećam se, bilo je tad i pokušaja pisanja knjige i šta sve još ne.. :) valjda sam bila ponesena činjenicom da mogu negde, nešto da pišem a da to drugi čitaju i da ih zanima :-)

    Girly world

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, hvala ti puno na ovim prelijepoim riječima, divna si! Zaista jesi.

      Ti si bar za vrijeme raspusta, ja sam ga započela onda kada sam najviše trebala da učim i spremam ispite. Nimalo pametno, moram ti priznati. :D

      Izbriši