subota, 22. listopada 2016.

Mjesta iz snova




Ne sanjamo svi iste snove, ne želimo svi iste želje. Ne volimo svi iste vrste ljudi, 

ne divimo se istim mjestima...

Ko od nas nekada nije odlutao na neko mjesto, samo njemu bitno? Ko od nas 
nije poželio da je negdje drugdje, da nije tu gdje trenutno jeste?
Ko od nas nije pisao listu ovakvih mjesta, kakvu ja danas pišem vama?
Istina, nečije su dostva skromnije, i moje su, zaista jesu. Ali kada već maštam,
želim da maštam do kraja. 
Nikada ne sanjajte polovinu sna. Ostanite do kraja.


Danas odlučih da vam predstavim neke od mojih omiljenih mjesta na svijetu.
Neće biti poredani tačnim redosljedom, i vjerujem da ovo neće biti mjesta 
kao na većini ovakvih lista. (Nema Bahama, Havaja, nema ni PUNO mora 
ni ovih "ljetnih" destinacija. :D )





Milano. Milano. Milano.
Za mene nema puno priče kada je Italija u pitanju. Spomeni je, tamo sam. 
Rim, Venecija, Verona, Torino, Napulj, Padova... Nema im ravnih, zar ne.
Ali ipak, za mene je on  nekako najposebniji.
(Odat ću vam tajnu, razlog je sakriven u desnoj slici...) 



Ah, Rusija... Tako lijepa, tako magična. Mjesto gdje bih voljela otići bar jednom u životu.
Za one koji ne voli ili ne podose zimu (ili čak samu Rusiju, iz ovih ili onih razloga),
ovo možda i ne spada u mjesta iz snova...
Koliko je jos prelijepih, malenih ili velikih, hladnih ili manje hladnih, dalekih i onih bližih,
razvijenih i nerazvijenih, gradova u ovoj ljepotici. A opet, svaki jednako lijep.
.... 



Ovoj slici ću pustiti da sama ispriča svoju priču. Vrijedi milione mojih riječi.



Sveti grad drevnih Inka. U dalekom Peruu. Priroda i historija, dvije ljubavi
na jednoj slici. Južna Amerika. Ovo sve navedeno, plus slika za koju 
osjećaš kako priča, i već je sasvim dovoljno.



Jos jedna ljubav, rođena zahvaljujući historiji. Još jedno mjesto koje otima uzdahe,
koja ubrzava puls u vašim žilama, koja hrani dušu i zakuje oči za sve ono što
može ponuditi. Pogledajte, udahnite, živite. (Otiđite, molim vas, ako možete.)





Još jedno u nizu mjesta koje odišu nekom posebnom magijom. Da budem iskrena, mjesto sa slike i nije ono na koje bih prvo otišla kada je u pitanju Grčka, ali je nekako, bar za mene, simbol Grčke.
Otok Milos, (za slike kliknite ovdje) jedan je od (meni) najljepših u Grčkoj. Ne toliko atraktivan,
i posjećen, bez gužvi i hiljada turista, ali opet sa istom čari Grčke, mora, obale, prirode 
(možda čak i više nego ostali)... Idila.



London. Kome treba više od slike i imena.


Koliko mjesta još  ima, kojih se ne mogu sjetiti, ali i onih kojih mogu 
ali ih nisam uvrstila, da ne bih pretjerala. 
Svako jedinstveno. Svako prelijepo.

Pišite mi u komentarima koja mjesta biste vi željeli posjetiti. Da li je to neko
od ovih ovdje navedenih.

**Sve slike preuzete sa WeHeartIt sajta.

Ljubim vas do sljedećeg čitanja. :***








Nema komentara:

Objavi komentar